زندگی

The greatest pleasure of life is love
 بزرگ ترین لذت زندگی عشق است 

##########

همه زندگی یک آزمایش است
آزمایش های بیشتر شما را بهتر می کند
“رالف امرسون”

##########

به نظرم عاشق زندگی بودن کلید جوانی ابدی است
“دوگ هاتچیسون”

##########

زندگی واقعا ساده است اما ما اصرار داریم آن را پیچده کنیم
“کنفسیوس”
ادامه نوشته

امتحان زندگی

نام امتحان : زندگی

آموزگار و مراقب : خدا


شرایط امتحان

1- امتحان اُپن بوک است

2- هر سوال که نمیدانید میتوانید از مراقب بپرسید ، جواب را در کتاب نشان میدهد

3- تقلب از باسوادتر ها آزاد است

4- در صورت پاسخ غلط خط خطی نکنید به مراقب بگویید خودش لاک میگیرد

5- در صورت زیادی پاسخ های غلط امکان تعویض برگه وجود دارد

توجه : خط خطی کردن پاسخنامه دیگران ممنوع است!

ج+ل+ق +یا ک+ف د+س+ت+ی +یا اس+ت+م+نا

جلق یا کف دستی یا استمنا
دهم از گناهان کبیره ای که بر آن وعده ی عذاب داده شده استمنا است وآن بیرون کردن منی خود است از اه غیر طبیعی مانند مالیدن به دست یا سایر اعضا خود یا اعضا دیگری غیر از همسر.
در آخر کتاب حدود جواهر می نویسد هر کس با دستش

ادامه نوشته

قبلا میخواستم بحرفم اما الان......!

-Qablan dost dashtam harf bezanam,amma alan faqat dost daram sokot konam…

Dahan midozam…

Kash mifahmidi ke hata age sokot konam deli por az tanhaee va ye donya harf daram,donyaye tanhaee kheili sakhte…

Amma age tanha bashi,qadre eshqo midoni….



-Migan to har 3 saniye 1 nafar mimire….ki midone? 3 saniye dge,kojaye zamin,kodom keshvar,ki mimire?

Beshmar 1,2,3 are hatman yeki az donya raft…

Shayad vaqti ta 3 shomare bad beshmari dge man nabasham!!!

Pas chera dele kasio beshkanam dar hali ke ta 3 saniye bad hastam ya na ????

مرگ عشق

    مـــن تــــمــنــا کــــردم   

      کـــه تـــو بــا مـــن بــاشــــی     


    تـــو بـــه مـــن گــفــتــــی   

هــــرگـــز هــــرگـــز

    پــاســـخــی سَـــخـــت و دُرُشــــت   


  و مــــرا غُــــصـــه ایــن هـــرگــز کُــشــت  



مـــن  تــــمــنــا  کــــردم

کـــه تـــو            بــا مـــن               بــاشــــی

تـــــــــــو                   بـــه               مــن                    گــفــتــــی

هــــرگـــز               ؛                هــــرگـــز

          پـاسـخـی                    سَــخــت                    و  دُرُشــــــــــت
  و مــــرا                   غُــــصـــه

ایـــــــن               هـــرگــز             کُــشــت

ادامه نوشته

آموخته ام كه...

آموخته ام كه با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان كتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.

آموخته ام ... كه تنها كسی كه مرا در زندگی شاد می كند كسی است كه به من می گوید: تو مرا شاد كردی

آموخته ام ... كه مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است
ادامه نوشته

دوست داشته باشید ...

دنیای عجیبی است!

کسی که تو را دوست داردتو دوستش نداری!

وکسی که

 تو دوستش داری اوتو را دوست ندارد

وکسی را که

تو دوستش میداری

 واو نیز تو را دوست دارد

به رسم و آیین به هم نمی رسید.....

دوست داشته باشید و زندگی کنید.

زمان همیشه از ان شما نیست!.

اولویت چندمه برات زمان؟؟؟؟؟

زمان چقدر براتون اهمیت داره ؟ اولویت چندمه در زندگی تو ؟؟؟؟

سید ذاکر

سال 1355 در شهرستان خوي از شهرستانهاي  آذربايجان غربي و در خانواده اي متدين و از سلاله حضرت زهرا(س)پسري به دنيا آمد که نامش راسيد محمدجواد نهادند.

پدر سيد محمد جواد مير حبيب ذاکر نام داشت که وي از مداحان بااخلاص شهرستان خوي بود.

مادر وي که زني مومنه واز سادات بود در همان دوران کودکي  سيد محمد جواد  دارفاني را وداع گفت و سيد محمد جواد از دوران کودکي از مهر مادري بي نصيب بود .

وي تا پايان دوران تحصيلي متوسطه در خوي بود و مداحي که در ريشه خاندان وي ريشه داشت را هم ادامه داد.

بعد از پايان تحصيلات براي کسب علوم حوزوي راهي قم شد و در مدرسه علميه رضويه مشغول به تحصيل شد و مداحي را نيز ادامه داد.

سيد محمد جواد که در بین عموم به سید ذاکر معروف است پرچم دار سبکهاي جديدي از مداحي بود که با خواندن سبک هایی چون دیوونه کجا داره جز در خونه حسین و به من میگن سگ حسین معروفیت چشمگیری کسب کرد و بسياري از مردم الالخصوص جوانانی  که تا قبل از ان انسي با هيئت ها نداشتند را به سوي هيئت ها ميکشاند .

 خيلي سريع نام سيد ذاکر بر سر زبان ها افتاد و در دل خيلي از دوستدارانش جاي گرفت.همين امر باعث شد بسياري از افراد و جريانات که موقعيت خود را در خطر ميديدند و به وي حسادت ميکردند براي وي مشکل ايجاد کنند تا جايي که سيد مجبور به ترک مدرسه رضويه شد و تنها به مداحي ادامه داد.

براي مداحي سيد در تهران مشکل ايجاد کردند و در قم هم براي وي محدوديت ايجاد کردند . سيد  به دارالمومنين کاشان رفت از انجا به اصفهان و بعد از مدتي مجددا به کاشان بازگشت و گهگداري در قم هم مداحي ميکرد . ضمن اينکه سيد بعد از ازدواج در قم و در شهرک قدس در منزلي اجاره اي سکونت داشت.

اوج مداحی سید به سالهای 80_81 برمی گردد که در بیشتر مجالس هیئت دیوانگان حسین کاشان حاضر شد و با خواندن سبک های نو و خودساخته باعث شد بسیاری دیگر از مداحان از سبک های وی استفاده کنند تا با خواندن سبک هایش  معروفیت و محبوبیت او را کسب کنند . هم اکنون بسیاری از مداحان مدیون سید هستند چون با خواندن سبک های او معروفیت کسب کردند.

سال 82 سال پر فروغی در عرصه مداحی برای ذاکر نبود سال 83 با حضور در هیئت زنجانیها و به گفته خود استفاده از غلام رضا زنجانی مداح پرآوازه ترک زبان ها بار دیگر مداحی خود را به اوج رساند.

سید آنقدر خوب می خواند که بین ترک زبان هایی که مداحی غیر ترکی را به هیج وجه نمی پسندند هم محبوب شد.یکی از دلایل زیبا خواندن سید ادغام فارسی و ترکی در مداحی خود بود.  

سيد جواد خلوص نيت عجيبي داشت .بسيار فروتن و متواضع .به تهمت ها و افتراي که به وي داده  ميشد جوابي نمي داد و از غيبت و تهمت زدن به ديگران دوري ميجست.

پس از مرگ  مير حبيب ذاکر پدر سيد محمدجواد براي آخرين بار سيد براي شرکت در مراسمات ترحيم پدر به خوي رفت .و اين آخرين حضور وي در زادگاهش بود .زيرا خيلي سريع علايم بيماري سرطان در وي هويدا شد .

بعد از  سپري کردن دوران شيمي درماني  براي اولين بار سيد در روز عيد غدير در هيئت جنت الحسين (ع)حضور پيدا کرد و آخرين حضور وي  روز 28 و 29 صفر  در سال 85 در مشهد مقدس و در حضور هيئت زنجانيها بود .

 بيماري سيد به اوج رسيد و وي در اوايل خرداد ماه در اثر از کار افتادن سلولهاي مغز در  کما فرو رفت و بعد از حدود 40 روز در  ساعت 2 بامداد شانزدهم تير ما ه 1385به ديدار معبودش شتافت.دقیقا بعد از 40 روز در کما بودن شب وفات حضرت ام البنین(س) همسر بزرگوار امیر المومنین علی (ع) و مادر حضرت ابالفضل(ع) به دیار صیادش سید الشهدا ابا عبد الله الحسین )ع) رفت.

پيکر  زنده ياد ذاکر در مقابل حرم حضرت معصومه (س)و در قبرستان (نو )و در کنار قبر "رسول ترک "آرام گرفت.

سيد جواد ذاکر حق عظيمي بر جوانان علاقه مند به اهل بيت دارد.واينک با هر بار شنيدن صداي باصلابت اين فرزند زهرا (س)فاتحه اي نثار روحش کنيم.

باز هم سر افرازی نصیب تو شد که شب وفات مادر چهار شهید واقعه کربلا درست بعد از چهل روز دنیا را ترک کنی و در قم کنار قبر آزاد شده حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع)آرام بگیری.

روحش با امیرالمومنین محشور باد.....سه صلوات از صمیم قلب برای شادی روح سید

دستورگانی برای زندگی

 

 

Good Karma

كردار نيك

 

ادامه نوشته

زندگی

به نام خدا

درون هر انسانی یک اقتدار وجود دارد. خوشا آنانکه از اقتدار خویش در راه خدا

 میبرند و سود انسان

در عشق تجلی میشود عشقی که بتواند انسان را از هدف خود دور نکند

که با هیچ بتواند اقتدار عشقی جاویدان را در دل خویش بکارد و در همه لحظه های 

خدا از آن بهره بگیرد

و در راه عشق و محبت که تنها و تنهایی است روزگار را سپری کند

و امید به فردا را در خود تقویت کند

و از لذت عشق بی بهره

نماند

Friend ship is a blessing

در واپسین لحظات پیش از پژمردن آخرین گل ، یش از انکه پرده فرو افتد

باید باشی

و زندگی کنی....

تا روزها بی ثمر نماند ، ساعت ها جان یابند و لحظه ها گرانبها شوند .

در این دنیای فانی و زود گذر چه خوب است

که زندگی خود را صرف کارهای مفید و با ارزش ، اندیشه های عالی و

محبت واقعی نمایید .

چرا که زندگی زیباتر از آن است که کوچکش شمریم .

همواره به خدا توکل کنید و عشق و امید به آینده را هرگز فراموش نکنید .

It is nice to be important

bwt it is important to be nice

دریغا که آن سرو زیبا شکست

دلم در تب و تاب غمها شکست

زسامان گرم و صفا بخش ما

پدر رفت و بال و پر ما شکست

 بیقرار قصه زندگی من است.......................................................................................

قصه روز های پر عطش عشق و شبهای سرد تنهایی قصه تلخیها و شیرینیهای زندگی...............

قصه پیروزیها و ناکامیهای من در عشق و امیدی برای فردایی روشن وعشق واقعی.................

هنوزم بیقرارم .

گر چه میدانم نمیآیی اما همچنان من انتظار تو را میکشم.....................................................

پدرم